Servicii
In cadrul atelierului utilizam cele mai performante produse pentru ingrijirea suprafetelor, atat la interior cat si la exterior, produse ce depasesc cu mult concurenta. Substantele de curatare, folia PPF si protectiile ceramice sunt ca si calitate peste tot ceea ce ati folosit si auzit pana acum. Prin utilizarea acestor produse asiguram cel mai ridicat nivel de protectie si stralucire de pe piata, care in trecut era de neconceput. Pentru fiecare masina este aleasa solutia optima, asa ne asiguram ca nu punem in pericol finisajele moderne si complicate ale masinii, atat la interior cat si la exterior.
Detailing exterior
Este procesul care aduce exteriorul masinii la stadiul de nou.
Ce presupune:
- Decontaminare chimica – este cea mai eficientă metodă de îndepărtare a contaminanților dăunători întâlniți frecvent pe vopseaua și jantele vehiculelor dumneavoastră.
- Decontaminare mecanica – singurul proces care curata suprafata lacului in totalitate, o spalare oricat de minutioasa ar fi nu face acest lucru.
- Polish – acesta poate fi efectuat 1-4 pasi. Prin acest proces eliminam maxim 1 micron din suprafata de lac. Intotdeauna este aleasa solutia optima pentru a nu pune in pericol suprafata si finisajele moderne ale masinii.
- Degresarea – aceasta este efectuata cu solutia din dotare, nici un proces de polish nu este terminat total fara acest proces.
- Aplicarea protectiei – In cazul protectiei pretul este separat in functie de alegerea pe care o faceti, si anume:
- Aplicare PPF (paint protection film) Bodyfence (garantie 10 ani)
- Crystal Serum Ultra + EXO 2 straturi (garantie 9 ani)
- Crystal Serum Light + EXO – (garantie 5 ani)
- Crystal Laquer + EXO (durabilitate 3 pana la 5 ani)
In cazul in care nu doriti nici una din protectiile enumerate mai sus si doriti doar un polish simplu, noi aplicam fara nici un cost suplimentar C2 (Ceramic Sealant) – este un sealant lichid gama Gtechniq – durata de viata pana la 6luni.
Pretul se calculeaza dupa o examinare totala a masinii, sau mai simplu ne puteti trimite poze pe whatsapp la numarul de telefon: 0786.767.367 (Auras).
Timpul de lucru este de 1-2 zile, in cazul in care alegeti ca masina sa fie protejata cu protectie ceramica timpul de lucru poate ajunge pana la 3 zile, iar daca doriti aplicare PPF(paint protection film) timpul de lucru poate ajunge la 5 zile.
Solutiile si sculele utilizate sunt dedicate procesului de detailing exterior, astfel nu sunt puse in pericol finisaje exterioare ale masinii.
Garantia noastra:
Daca nu sunteti multumit de rezultat nu platiti nici un leu, sau reluam procesul din nou fara nici un cost suplimentar.
Detailing interior material textil sau alcantara
Este procesul care se recomanda a se efectua cel putin o data pe an. Indiferent de cum arata interiorul masini dumneavoastra, putin murdar sau murdar, mizeria este impregnata in materialul textil lucru care duce in timp la miros urat si greu respirabil si aspect urat al materialului.
Ce presupune:
- Aspirarea – tuturor suprafetelor din habitaclul masinii, chiar si in locurile greu accesibile, in cazul mochetei este utilizat tornadorul si aspiratorul injectie/extractie.
- Curatarea – bordului, panourilor de usi, elementelor din plastic, suprafetelor de vinil si a materialelor sintetice;
- Curatarea tapiteriei – proces efectuat cu aspirator injectie/extractie si solutii dedicate procesului de detailing interior. Mizeria este extrasa, lucru ce aduce la stadiul de nou materialul textil, fara urme, miros neplacut sau alte surprize.
- Aplicare dressing – se aplica pe toate suprafetele de vinil si plastic. Nu este doar un simplu dressing ci si un strat protector, ofera protectie U.V., efect antistatic, revitalizeaza, previne imbatranirea si decolorarea.
La ridicare interiorul masinii este complet uscat.
Durata de lucru este de la 4-7 h.
Solutiile si sculele utilizate sunt dedicate procesului de detailing interior si nu pun in pericol finisajele interioare ale masinii.
Garantia noastra este simpla:
Daca nu sunteti multumit de rezultat nu platiti nici un leu, sau reluam procesul din nou fara nici un cost suplimentar.
Intrebari frecvente - Detailing exterior
Este periculos polish-ul pentru suprafata de lac a masinii?
Daca este efectuat de oameni profesionisti care au peste 4 ani de lucru in domeniu si care utilizeaza produse dedicate procesului de detaling exterior, din fericire NU, NU exista nici un pericol.
Se subtiaza stratul de lac?
Indiferent ca vor exista 2 sau 4 pasi de polish, mai mult de maxim 2 microni nu pot fi indepartati din startul de lac, deci, se subtiaza dar este vorba despre ceva infim. Luam exemplul unei masini rulate 8 ani:
- Grosime lac 120 microni;
- In cei 8 ani stratul de lac sa presupunem ca s-a subtiat cu 10 microni din diferite cauze (uzura, soare, lipsa unei protectii etc).
- Ramanem cu 110 microni, polisham masina, eliminam 2 microni prin procedura de polish si ajungem la 108, (mentionam este doar un exemplu pentru a putea intelege cat mai bine despre ce este vorba).
Dupa procesul de polish dispar toate zgariturile?
In principiu DA, zgarieturile adanci pot fi scoase dar cu anumite riscuri, acest lucru este explicat la examinarea masinii.
Dupa polish dispar zgarieturile tip cheie, ciobiturile de pe bara, capota, rugina dispare?
Ciobiturile de pe bara si capota fata NU dispar, sablare cum ii spunem noi, se pot puncta cu vopsea pe cod, se vede unde am punctat, in cazul in care dorim rezolvare 100% necesita revopsire, acelasi lucru este valabil si in cazul ruginei. Zgarietura tip cheie depinde, daca este o zgarietura care nu a ajung la tabla se poate face, dar cu anumite riscuri, daca a ajuns la tabla necesita revopsire sau se poate face prin incarcarea cu vopsea pe cod aplicata pe zgarietura, smirghel apoi polish, dar mentionam, se vede, procesul nu astupa total zgarietura.
Dupa polish, avand in vedere faptul ca masina ajunge la stadiul de nou, ce pot face ca masina sa se mentina asa tot timpul, lucioasa si fara zgarieturi?
Noi recomandam aplicare PPF (Paint Protection Film) – masina se va mentine ca nou, PPF-ul are o grosime de peste 190microni, proprietati autoregenerare, protectie lovituri si zgarieturi puternice, asta ar fi prima varianta si cea mai buna, in acest caz masina dvs o sa arate ca noua tot timpul
Aplicare protectie ceramic Crystal Serum Ultra – in ce priveste uzura normal, spalatorii, drumuri, daca stergerea dupa spalare este efectuata cu prosop de micofibra si aveti grija sa efectuati mentenanta anuala asa cum ati fost indrumat in cadrul atelierului, DA, masina dumneavoastra o sa arate ca noua tot timpul.
Daca masina este noua si vreau sa aplic protectie ceramica sau PPF (folie protectie) se mai face polish?
DA, o sa se faca un polish de finish sau usor abraziv – mediu, sunt cazuri in care producatorul aplica un strat de protectie pe suprafata de lac, ceva fin, un sealant sau o protectie, iar in acest caz daca acestea nu sunt eliminate protectia ceramica nu poate face priza 100% cu suprafata de lac, la fel si PPF-ul, in acest caz executam un polish de finish si asa ne asiguram ca suprafata de lac este perfect “curata” si pregatita pentru aplicarea protectiei ceramice sau a PPF-ului.
Care este cea mai recomandata protectie in cazul unei masini noi, dar si in cazul unei masini rulate?
Cazul unei masini noi este de departe PPF-ul, la fel si in cazul unei masini rulate, in cazul in care optati pentru aplicarea unei protectii ceramice este recomandat ca aceasta sa fie facuta in minim 2 straturi.
Protectia ceramica se va exfolia, decoji in timp?
In cazul protectiei ceramice pe care o folosim noi NU, aceasta NU se va decoji, exfolia
Daca nu fac mentenanta anuala ce se intampla?
In primul rand o sa pierdeti garantia si in al doilea rand usor usor masina nu o sa mai aiba aspect de nou, se vor pierde proprietatile hidrofobe si hidrofuge, iar zgarieturile fine incep sa apara.
Folosirea smirghelului pe suprafata de lac este periculoasa?
DA este periculos, mai ales daca este efectuat de cineva care nu stie cu ce se mananca. Smirghelul se recomanda doar in cazul elementelor revopsite, pentru indepartarea aspectului de coaja de portocala si a impuritatilor, chiar daca elementul este revopsit si exista un strat de lac mai gros recomandam ca procesul sa fie executat de un profesionist.
Parbrizul se polisheaza?
DA, dupa polisharea parbrizului zgarieturile provocate de stergatoare sau de racleta de iarna(ori alte obiecte), sunt eliminate in proportie de 60-70%, chiar pana la 80% (in functie de gradul zgarieturilor).
Claritatea si transparenta cresc considerabil dupa acest proces.
Pe timp de noapte lumina farurilor de la automobilul de pe contrasens nu va mai fi o problema, iar condusul o sa fie mult mai odihnitor.
Sablarea – acele ciobituri mici NU sunt eliminate prin procedura de polish.
Intrebari frecvente - Detailing Interior
Exista posibilitatea ca dupa un detailing interior, interiorul masinii sa capete miros urat?
NU, daca procesul este efectuat in cadrul unui atelier respectabil si care utilizeaza produse si aparatura dedicata, acest lucru nu se poate intampla.
Exista riscul sa apara pete pe materialul textil dupa procesul de detailing interior?
DA, daca procesul nu a fost executat corect poate exista aceasta problema. Petele apar dupa uscarea totala a interiorului. In cazul in care procesul este executat corect nu exista nici un fel de problema.
Ce inseamna procesul de curatare prin injectie/extractie?
Pe suprafata textila se aplica solutie se lasa sa actioneze, se agita, apoi este extrasa, procesul se repeta pana se ajunge la rezultatul dorit. Mizeria este extrasa si nu lasata sa cada in buretul de la scaun.
Dispar toate petele de pe materialul textil?
DA, dispar toate, exceptie fac cazurile in care este prezenta uzura excesiva si unde s-a decolorat, acolo doar se curata dar decolorarea o sa se vada.
Este necesara demontarea scaunelor, banchetelor?
Banchetele se pot demonta fara nici o problema, mai ales cazul masinilor mai vechi, in cazul scaunelor acestea se vor demonta doar daca este stric necesar, prin demontarea scaunelor se poate aprinde martorul de airbag (eroare bord) deoarece acesta este desprins de mufa.
Protectia ceramica pentru piele intareste piele, ii schimba aspectul?
NU, protectia nu intareste pielea si NU ii schimba nici aspectul, pielea o sa aiba aspect de nou fara alte modificari.
Este periculos sa curat plafonul?
NU, daca aceasta procedura este executat corect, solutia se pulverizeaza pe carpa si nu direct pe plafon, dupa care sterge usor fara apasare puternica. In cazul in care nu se respecta procedura, devine periculos, acesta se poate dezlipi dupa un timp.
Curatare si hidratare piele
Acest proces se recomanda a se efectua o data la 6 luni - pielea ce alcatuieste interiorul masinii dumneavoastra, in timp se murdareste, capata aspect neplacut, de murdar la atingere fiind lipicioasa si usor lucioasa.
Ce presupune:
- Aspirarea – tuturor suprafetelor din habitaclul masinii, chiar si in locurile greu accesibile, in cazul mochetei este utilizat tornadorul si aspiratorul injectie/extractie.
- Curatarea – bordului, panourilor de usi, elementelor din plastic si a tuturor suprafetelor;
- Curatare si hidratare piele – proces efectuat cu solutii dedicate suprafetelor de piele si procesului de detailing interior, perii si pensule gama Colourlook, asa ne asiguram ca nu punem in pericol suprafetele si finisajele moderne ale masinii.
- Aplicare protectie ceramica piele – aceasta ofera rezistența la abraziune, protecție transfer culoare pe si de pe haine, efect antistatic, previne imbatranirea si decolorarea, protectie U.V., tehnologie biocote(antibacterian 99,99%).
- Aplicare dressing – se aplica pe toate suprafetele de Nu este doar un simplu dressing ci si un strat protector, ofera protectie U.V., efect antistatic, revitalizeaza, previne imbatranirea si decolorarea.
La ridicare interiorul masinii este complet uscat.
Durata de lucru este de la 4-7 h.
Solutiile si sculele utilizate sunt dedicate procesului de detailing interior si nu pun in pericol finisajele interioare ale masinii.
Garantia noastra este simpla:
Daca nu sunteti multumit de rezultat nu platiti nici un leu, sau reluam procesul din nou fara nici un cost suplimentar.